شارژ مستقيم ايرانسل
نوشته شده توسط : محمد جوادی

ت.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل شارژ مستقيم ايرانسلباکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات
2- هميشه براي وارد كردن اطلاعات حساس كاربري يك خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات صفحه جديد در مرورگر خود باز كنيد و آدرس آن وب سايت را به صورت دستي وارد كنيد. مثلا شارژ مستقيم ايرانسل اگر از ebay پيغامي دريافت كرديد كه از شما خواسته بود وارد آن وب سايت شويد روي هيچ لينكي كليك نكنيد و فقط يك صفحه ديگر باز كنيد آنگاه آدرس http://www.ebay.com را در آن وارد كنيد. سپس مي توانيد اطلاعات كاربري خود را وارد كنيد.
برای سیستم های کامپیوتریساختار فایلبرای یک کامپیوتر ساختار فایل ها مورد بررسی قرار می گیرد تا فایل های مشکوک را در هر گوشه کامپیوتر پیدا کند. بعضی از این فایل ها ممکن است رمزگذاری شده باشند. چنین فایل های ابتدا مورد بررسی قرار می گیرند تا اگر اطلاعات با ارزشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات دارند آنها بدست آورد این کار بوسیله ابزارهای اتومات انجام می شارژ مستقيم ايرانسل شود مثلا ممکن است نرم افزاری در کامپیوتر فرد مشکوک نصب شود باشد و او از آن بی خبر باشد و حتی هنگامی که در حال کار با کامپیوتر هستید اطلاعاتی را جمع آوری کند. خوب برای این منظور باید کسی به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشد.
Secure socket Layerيا SSL پرتكلي است كه بوسيله Netscape براي انتقال پرونده هاي خصوصي روي اينترنت بوجود آمده است. SSL توسط يك كليد شخصي كار مي كند، تا اطلاعات انتقالي در اينترنت را براي شما پنهان كند. هر دو مرورگر اينترنت اكسپلورر و نت اسكيپ از SSL پشتيباني مي كنند. و بسياري از سايتهاي از اينشارژ مستقيم ايرانسل پروتكل استفاده مي كنند، تا از اطلاعات محرمانه كاربران (مانند اطلاعات كارت اعتباري) نگهداري كنند.
نتیجه گیری خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ شارژ مستقيم ايرانسل ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات
8- فيشينگ و كلاهبرداري هايي را كه از طريق ايميل انجام مي شوند شارژ مستقيم ايرانسل را به آدرس خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات هاي
حال كه با مشكلات مربوط به امنيت ايميل و حساب كاربري آشنا شديد بد نيست درباره راه هاي مقابله و حفاظت خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات شارژ مستقيم ايرانسل اطلاعاتي بدست آوريد.
• اگر كوكي ها پاك شوند. اگر شما با مرورگر خود ( مانند اينترنت اكسپلورر ) مشكل داريد. و از شركت پشتيباني كنندة اين مرورگر كمك بخواهيد ممكن است اولين چيزي كه به شما بگويند تا انجام دهيد پاك كردن temporary Internet files يا همان فايلهاي موقت اينترنتي در شاخه ويندوز باشد. زمانيكه اين كار را مي كنيد تمام كوكي ها را از دست مي دهيد و اگر سايتي را كه قبلاً بازديد كرده ايد بعد از اين عمل دوباره بازديد كنيد آن سايت شما را به عنوان يك كاربر جديد فرض خواهد كرد و براي شما يك كوكي جديد مي فرستد. و به همين علت است كه بعضي از سايتها از شما مي خواهند كه در آنها ثبت نام كنيد ( يا اصطلاحاً رجيستر شويد. ) جون اگر با يك كلمه كاربري ( User Name ) و يك كلمه عبور ( Password ) شما مي توانيد وارد حوزه شارژ مستقيم ايرانسل شخصي خود در آن سايت شويد حتي اگر فايل كوكي را از دست داده باشيد.

آشنایی با بزرگ‌ترین فریب‌های اینترنتیارتباطات > اینترنت - همشهری‌آنلاین:در حالی که روز به روز بر قربانیان فریب‌های اینترنتی افزوده می‌شود و تعداد بیش‌تری پول‌های خود را از دست می‌دهند، افراد کم‌تری تمایل برای گزارش رخداد دارند.علت این امر می‌تواند احتمال بسیار کم بازگشت پول باشد زیرا کلاهبرداران حرفه‌یی خود را در دنیای وب مخفی می‌کنند و بهترین دفاع در این مواقع آموزش به کاربران برای شناسایی چنین فریب‌هایی و شارژ مستقيم ايرانسل اجتناب از آن‌ها است.
برای اطلاعات بیشتر شارژ مستقيم ايرانسل بخوانید:
این فریب‌های با اعتماد به نفس که هنوز هم در اینترنت جریان دارند، همگی یک هدف را دنبال می‌کنند: کلاهبرداری از کاربران از مبلغ 500 دلار تا هزاران دلار.این فریب‌ها نوعاً از یک الگوی مشابه پیروی می‌کنند: تماس اولیه از طریق ای‌میل و یا شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. از قربانیان خواسته می‌شود از طریق ای‌میل، تلفن، شارژ مستقيم ايرانسل فکس و غیره به تماس مذکور پاسخ دهند. بعد از اینکه در اولین گام طعمه به دام شکارچیان افتاد، آن‌ها سعی می‌کنند اعتماد قربانی را جلب کرده و در انتها به بهانه‌ای از او درخواست پول می‌کنند. در زیر لیست شش فریب برتر از دیدگاه پاندا آورده شده است:
۴- استفاده از نقص های نرم افزاریبرای حل این مشکل سعی کنید همیشه نرم افزارهایتان را به روز نگه دارید. خصوصا به روز رسانی های امنیتی (Security Updates) را حتما نصب کنید.اگر به تروجان آلوده شدیدنرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاک کردن تروجان ها را دارند. آنها حتی می توانند قبل از نفوذ تروجان به سیستم جلوی آن را بگیرند. البته اگر از عملکرد یک تروجان آگاهی کافی داشته باشید، حتی خودتان می توانید آن را پیدا کرده و پاک کنید. البته در مورد تروجان هایی که دسترسی هکر را به سیستم فراهم می آورند، ماجرا کمی پیچیده تر است. در این موارد اگر امنیت کامپیوتر اهمیت زیادی دارد، توصیه می شود کل هارد کامپیوتر را فرمت (پاک) کنید خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ مستقيم ايرانسل شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات و از ابتدا روی آن سیستم عامل و نرم افزارهای مورد نیاز را نصب کنید.
• فیس بوک / هات‌میلکلاهبردان اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور فیس بوک، هات میل خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات و دیگر وب سایت‌های مشابه را سرقت کرده و رمز عبور شما را تغییر می‌دهند. سپس برای همه دوستان شما ای‌میلی را ارسال می‌کنند شارژ مستقيم ايرانسل که در آن آمده است در حالی که در مسافرت بوده‌اید همه پول‌های شما به سرقت رفته است و در حال حاضر نیازمند پول برای پرداخت هزینه‌های هتل هستید.




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: